Personeelsfeest Breda

Uniek personeelsfeest Breda, maatwerk & uniek

Afgelopen jaren hebben we veel ervaring opgedaan voor het verzorgen van een uniek en maatwerk personeelsfeest in Breda en omstreken. Hierbij maken wij o.a. gebruik van locaties van onze horecapartners of zogenaamde lege ruimtes die wij omtoveren tot een heus maatwerk feest. Door de intreding van de WKR is een personeelsfeest op uw eigen locatie ook een zeer interessante optie geworden. Neem contact met ons op voor de vele mogelijkheden die er zijn!

 

Voorbeeld programma
18.00 uur Inloop gasten, garderobe en welkom drankje gereed
– optioneel act erbij
19.00 uur Opening feestavond
– buffet, barbecue, walking diner, 3 gangen et cetera
– achtergrond muziek
20.30 uur Uitserveren desserts, aansluitend
– wellicht speech directie
– wellicht een activiteit als een quiz of competitie beerpong, tafelvoetbal, jenga, pingpong e.a.
– Karaoke
21.00 uur DJ of Band start
– hapjes tussendoor, eventueel Oester service of ander bijzonder hapje
– act wellicht (denk aan Goochelaar, Black Jack Fun Ladies)
– optie Photobo0th of Greenscreen, of film/fotograaf
– eventueel aparte cocktailbar, gin tonic bar, rum bar ed.
01.00 uur Einde

 

Prijsindicaties bedrijfsfeest

Een ‘basis’ personeelsfeest met geluid, AV middelen, DJ, standaard drankjes (gedurende 5 uur) en hapjes en locatiehuur kost vanaf circa €60 tot €70 exclusief btw per persoon. Maar bedenk dan wel dat de locatie verwacht dat je met bijvoorbeeld minimaal 100 personen of meer komt. Dit basis budget kan dan verder uitgebreid worden met allerlei opties (zie boven het voorbeeld programma en thema’s). Voordat jullie dus overwegen om een bedrijfsfeest (cq. personeelsfeest binnen personeelsverenigingen) te organiseren inventariseer dan eerst;

  1. Het budget per persoon, of het totaal maximum budget en is dit dan inclusief of exclusief btw
  2. Aantal te verwachten personen, waarbij een bandbreedte van 10 a 15% reëel is

Aan de hand van deze twee punten, kunnen we verder inventariseren. Bijvoorbeeld;

  • Afhankelijk van het budget, starten met diner of wellicht starten vanaf 20.00 uur (zodat collega’s thuis eten). En drank afkoop standaard of uitgebreid met mix drankjes, speciale bieren en dergelijk. Of i.v.m. het budget wellicht een maximaal aantal drankmunten per persoon verstrekken.
  • Een locatie in de buurt, vlak bij een station (dus makkelijk bereikbaar), of juist in een buitengebied of hele andere stad. En worden collega’s dan verwacht met eigen vervoer te komen of wordt een touringcar geregeld. En/of wordt er een overnachting erbij aangeboden? Wij hebben een aantal mooie bedrijfsfeest locaties die hotelkamers erbij hebben. Houdt ook nog rekening met eventueel parkeerkosten.
  • Band of DJ, uitbreiding opties en activiteiten.
  • Aankleding locatie, thema feest. Beamer present et cetera.
  • Locatiehuur; sommige locaties bij een minimale drank/eten omzetgarantie, berekenen geen extra kosten. Andere locaties vragen nog ruimtehuur, personeelskosten, schoonmaakkosten, et cetera.
  • Verzekering, veiligheid, host functie et cetera

En mocht e.e.a. nu te duur worden overweeg dan een bedrijfsfeest kleinschalig met andere groepen, of anders op je eigen locatie. In het kader van de WKR is de laatste optie wellicht interessant! Zie ook; http://www.werkkostenregeling-wkr.nl/personeelsfeest-werkkostenregeling/

Offerte aanvragen

    Activiteit *


    Gewenste regio *


    Gewenste datum *


    Gewenste starttijd *


    Aantal deelnemers *


    Uw (programma)wensen *


    Organisatie *


    Geslacht *


    Naam *


    E-mailadres *


    Telefoonnummer *


    Hoe heeft u ons gevonden?