Skip to content. | Skip to navigation

You are here: Home / Personeelsfeesten / Ranking with your Stars Breda

Ranking with your Stars Breda

Event description

Wie is altijd stipt op tijd? Wie heeft het hoogste IQ of wie is de beste leider? Dit is een greep uit de vragen die worden gesteld tijdens de legendarische Ranking with your Stars quiz. 

Tijdens de quiz wordt er een vraag voorgelegd waarna je, samen met je teamgenoten, jouw collega's moet gaan ranken. Na de ranking wordt er één deelnemer naar voren geroepen die zijn of haar lijst mag onderbouwen. Hilariteit gegarandeerd! Onze eigen Paul de Leeuw presenteert de show. Welk team weet het meest over zijn of haar collega's en gaat er met de hoofdprijs vandoor? Inlevingsvermogen is de sleutel tot succes! 
Je kunt kiezen voor een werk gerelateerde quiz door bijvoorbeeld zelf vragen aan te leveren over het bedrijf, of een persoonlijkere quiz waarbij vragen als ‘wie kan er absoluut niet tegen alcohol’, ‘wie houdt er de meeste hobby’s op na’ of ‘wie beging de grootste blunder’ de boventoon zijn.

Gebaseerd op het bekende TV programma ‘Ranking the Stars’!!!

NB: Vooraf zullen wij een online enquête sturen, deze vullen de deelnemers minimaal 2 weken voorafgaand en anoniem in. 

Programm Example

  • Ontvangst met koffie/thee en wat lekkers (optioneel)
  • Uitleg Ranking with your Stars, teams formeren van (normaal) 6 tot 8 personen per team
  • Start Ranking with your Stars met veel interactie met elkaar en de instructeur(s)
  • Leuke prijsuitreiking en afsluiting
  • Na borrelen of diner (optioneel)

Duration

Circa 2 - 2,5 uur

Location

  • Breda, op uw locatie
  • Breda, op een locatie die wij geregeld hebben
  • Op aanvraag op een andere locatie

Prices structurearting at

  • Ranking with Your Stars t/m 15 personen is te boeken voor € 450,00
  • Ranking with Your Stars van 15 tot 50 personen € 30,00 p.p.
  • Ranking with Your Stars van 20 tot 50 personen € 28,00 p.p.
  • Ranking with Your Stars > 150 personen € 27,00 p.p.

Deze prijs is inclusief pre organisatie, verzorgen online enquête en uitwerking, en Quiz master met geluidsinstallatie tot 50 personen, maar exclusief eventuele zaalhuur en beamer en scherm. In sommige gevallen is de zaal kosteloos in combinatie met afname van eten en drinken. Desgewenst verzorgen wij dit programma ook in het Engels en tegen geringe meerkosten komen wij naar uw woonplaats. 

Verder:

  • Prijzen zijn verder exclusief 21% BTW en catering / horeca / voertuigen, vraag een offerte op
  • Programma onder voorbehoud van beschikbaarheid, vraag een optie aan
  • Wij een full service landelijk opererend (en duurzaam) evenementenbureau. Tegen een bureaufee verzorgen wij graag uw totale arrangement zoals transfers, accommodatie, hostess, feestavond, eventmarketing expertise, uitnodigingen, et cetera.
  • Van toepassing zijn onze algemene voorwaarden.

Costs extensions

Catering arrangementen:

  • Ontvangst met koffie/thee en wat lekkers
  • High Tea
  • Lunch
  • Borreluurtje
  • Buffet
  • 3-gangen diner
  • BBQ
Uitbreidingen:
  • Teambuilding games
  • Brain games
  • Wijn proeverij
  • Bier proeverij
  • Of een van onze citygames, tochten of workshops.
Vraag naar de mogelijkheden en prijzen.

Availability

Deze activiteit is het gehele jaar te boeken, op basis van beschikbaarheid.

Offer request

(Verplicht)
 
 
 
 
(Verplicht)
 
 
(Verplicht)
 
 
(Verplicht)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Glope Event

Send to a friend

Be Xventure Horeca

bexventure horeca.png

  • Op aanvraag
Informatie
Prijzen zijn exclusief btw